შეფასების კრიტერიუმი


საშინაო  დავალების  შეფასების კრიტერიუმი


            ქულები

კრიტერიუმები
1-3
4-5
6-7

8-9
10
წერითი დავალება
/ საშინაო ცდა/
დავალება არასწორად აქვს შესრულებული
დავალება ნაწილობრივ სწორადაა შესრულებული
დავალება სწორადაა შესრულებული , მხოლოდ უმნიშვნელო ხარვეზებით.





დავალება სწორადაა შესრულებული,  ხარვეზების გარეშე
დავალება სწორადაა შესრულებული. ორგანიზებულია
პარაგრაფის შესაბამისი ძირითადი ცნებები და უნარები
უჭირს პარაგრაფში განხილული ძარითადი ცნებების ჩამოთვლა. არ შეუძლია მათი ადეკვატური გამოყენება
ძირითადი ცნებების შესახებ ბუნდოვანი წარმოდგენა აქვს. უჭირს ამ ცნებების ადეკვატურად გამოყენება
აყალიბებს ძირითად ცნებებს. მსჯელობს თითოეული ცნების შესახებ. იყენებს მათ ადეკვატურად ზოგიერთ შემთხვევაში.
აყალიბებს ძირითად ცნებებს. მსჯელობს თითოეული ცნების შესახებ. უკავშირებს ამ ცნებებს ერთმანეთს.  იყენებს მათ ადეკვატურად ( როგორც მსგავს, ისე ახალ სიტუაციებში)
თვალსაჩინოდ აყალიბებს ძირითად ცნებებს. მსჯელობს თითოეული ცნების შესახებ. აკავშირებს ამ ცნებებს ერთმანეთთან, აგრეთვე წინა გაკვეთილზე განხილულ ცნებებთან. იყენებს ამ ცნებებს ყველა სიტუაციაში. საკითხის გადაწყვეტას უდგება  შემოქმედებითად. ასაბუთებს ლოგიკურად




საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა


საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა (კლასში მსჯელობა)


მოსწავლის გვარი და სახელი
შეფასების კრიტერიუმები
შემაჯამებელი
ქულა

აქტიური მონაწილეობის ხარისხი
1-10

აზრების გამოთქმა
1-10
სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემა
1-10
ქულათა საშუალო არითმეტიკული
1




2




3




4




5




6




7









საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა

შედეგები
1-3
4-5
6-7
8-10
აქტიური მონაწილეობა
იშვიათად ერთვება საგაკვეთილო პროცესში
პერიოდულად ერთვება საგაკვეთილო პროცესში
აქტიურია
აქტიურია, კონსტრიქციული და პროდუქტული
აზრების დამოუკიდებლად გამოთქმა
თითქმის არ გამოთქვამს საკუთარ აზრს
იშვიათად გამოთქვამს საკუთარ აზრს
გამოთქვამს საკუთარ აზრს
ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი
კონცენტრირება სამუშაოზე
იშვიათად ახერხებს კონცენტრირებას
ცდილობს კონცენტრირებას, მაგრამ  ხშირად ვერ ახერხებს
ძირითადად კონცენტრირებულია სამუშაოზე
მთელი გაკვეთილის განმავლობაში კონცენტრირებულია სამუშაოზე
სხვისი აზრების მოსმენა და პატივისცემა
თითქმის არ უსმენს სხვების აზრებს
ყოველთვის არ უსმენს სხვების აზრებს, ან უსმენს , მაგრამ აქვს არაადეკვატური რეაქციები
უსმენს სხვების აზრებს და ცდილობს იყოს კორექტული
ყურადღებით ისმენს სხვების აზრებს, აანალიზებს და კორექტულია



Комментариев нет:

Отправить комментарий