საშინაო დავალების
შეფასების კრიტერიუმი
ქულები
კრიტერიუმები
|
1-3
|
4-5
|
6-7
|
8-9
|
10
|
წერითი
დავალება
/
საშინაო ცდა/
|
დავალება არასწორად აქვს შესრულებული
|
დავალება ნაწილობრივ სწორადაა
შესრულებული
|
დავალება სწორადაა შესრულებული
, მხოლოდ უმნიშვნელო ხარვეზებით.
|
დავალება სწორადაა შესრულებული, ხარვეზების გარეშე
|
დავალება სწორადაა შესრულებული.
ორგანიზებულია
|
პარაგრაფის შესაბამისი ძირითადი
ცნებები და უნარები
|
უჭირს პარაგრაფში განხილული ძარითადი
ცნებების ჩამოთვლა. არ შეუძლია მათი ადეკვატური გამოყენება
|
ძირითადი ცნებების შესახებ ბუნდოვანი
წარმოდგენა აქვს. უჭირს ამ ცნებების ადეკვატურად გამოყენება
|
აყალიბებს ძირითად ცნებებს. მსჯელობს
თითოეული ცნების შესახებ. იყენებს მათ ადეკვატურად ზოგიერთ შემთხვევაში.
|
აყალიბებს
ძირითად ცნებებს. მსჯელობს თითოეული ცნების შესახებ. უკავშირებს ამ ცნებებს ერთმანეთს. იყენებს მათ ადეკვატურად ( როგორც მსგავს, ისე
ახალ სიტუაციებში)
|
თვალსაჩინოდ აყალიბებს ძირითად ცნებებს. მსჯელობს
თითოეული ცნების შესახებ. აკავშირებს ამ ცნებებს ერთმანეთთან, აგრეთვე წინა გაკვეთილზე
განხილულ ცნებებთან. იყენებს ამ ცნებებს ყველა სიტუაციაში. საკითხის გადაწყვეტას
უდგება შემოქმედებითად. ასაბუთებს ლოგიკურად
|
საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა
საგაკვეთილო პროცესში
ჩართულობა (კლასში მსჯელობა)
|
||||
მოსწავლის გვარი და სახელი
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
შემაჯამებელი
ქულა
|
||
აქტიური მონაწილეობის
ხარისხი
1-10
|
აზრების გამოთქმა
1-10
|
სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემა
1-10
|
ქულათა საშუალო არითმეტიკული
|
|
1
|
||||
2
|
||||
3
|
||||
4
|
||||
5
|
||||
6
|
||||
7
|
საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა
|
||||
შედეგები
|
1-3
|
4-5
|
6-7
|
8-10
|
აქტიური მონაწილეობა
|
იშვიათად ერთვება საგაკვეთილო პროცესში
|
პერიოდულად ერთვება საგაკვეთილო პროცესში
|
აქტიურია
|
აქტიურია, კონსტრიქციული და პროდუქტული
|
აზრების დამოუკიდებლად გამოთქმა
|
თითქმის არ გამოთქვამს საკუთარ აზრს
|
იშვიათად გამოთქვამს საკუთარ აზრს
|
გამოთქვამს საკუთარ აზრს
|
ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი
|
კონცენტრირება სამუშაოზე
|
იშვიათად ახერხებს კონცენტრირებას
|
ცდილობს კონცენტრირებას, მაგრამ
ხშირად ვერ ახერხებს
|
ძირითადად კონცენტრირებულია სამუშაოზე
|
მთელი გაკვეთილის განმავლობაში კონცენტრირებულია სამუშაოზე
|
სხვისი აზრების მოსმენა და პატივისცემა
|
თითქმის არ უსმენს სხვების აზრებს
|
ყოველთვის არ უსმენს სხვების აზრებს, ან უსმენს , მაგრამ აქვს არაადეკვატური
რეაქციები
|
უსმენს სხვების აზრებს და ცდილობს იყოს კორექტული
|
ყურადღებით ისმენს სხვების აზრებს, აანალიზებს და კორექტულია
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий